Jeg har bestilt på Booking.com, men måtte avbestille. Kan du refundere beløpet jeg betalte?
For spørsmål om refusjon osv, må du kontakte stedet der du har bestilt oppholdet, i dette tilfellet Booking.com.
Du brukte kortet ditt på Booking.com så vi ikke har pengene dine. Fra Booking.com får vi en del av gjestenes betaling omtrent to uker etter at gjestene har oppholdt seg i vår leilighet. Du har ikke vært her, så vi har ikke betalingen din. Og når vi ikke har mottatt betalingen, er det ingenting vi kan tilbakebetale.
Når du bestiller på Booking.com, Airbnb eller andre bestillingskanaler, gjelder avbestillingsbetingelsene deres. Hvis du hadde bestilt på vår side sunshine-rentals.com, ville våre refusjonsbetingelsene gjelde. Du må se på hvilke avbestillingsvilkår du godtok da du bestilte. Og disse vilkårene vil avgjøre om du får tilbake betalingen eller ikke.
Det er viktig å se på dette FØR du fullfører bestillingsprosessen i tilfelle det er en vesentlig sjanse for at du vil kansellere. Ellers kan du miste hele eller deler av betalingen.